اداره کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)
1399/10/17
میزبانی اصفهان از اولین جشنواره کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

میزبانی اصفهان از اولین جشنواره کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از برگزاری اولین جشنواره کانون های فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد اصفهان(خوراسگان) خبر داد.

سعید شریفی گفت: کانون های فرهنگی، بستر مناسبی برای فعالیت گروهی، هم فکری و خلق ایده های دانشجویان در بخش های مختلف فرهنگی است و فراهم نمودن امکانات برای فعالیت دانشجویان از مهمترین اهداف حوزه فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: سنگ بنایی که دانشجویان خلاق در کانون ها می گذارند، می تواند نسل به نسل به دانشجویان منتقل شده و این فرایند در طول زمان و توسط نو دانشجویان تکمیل می شود.

معاون دانشجویی، فرهنگی با اشاره به شرایط موجود دانشگاه و شیوع بیماری کرونا بیان کرد: این شرایط، دانشگاه را به سوی فضای سایبری سوق داده است ولی عدم حضور فیزیکی دانشجویان، فعالیت های فرهنگی را متوقف نخواهد کرد، بلکه این فرآیند از طریق فضای سایبری ادامه پیدا خواهد کرد که فعالیت فرهنگی دانشجویان در کانون های دانشجویی و سایبری یکی از این گزینه ها خواهد بود.

شریفی در خصوص جشنواره رشد تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش فعالیت کانون ها، آثار فردی اعضای کانون و آثار گروهی این اعضا در نظر گرفته شده که دانشجویان می توانند علاوه بر شرکت کانون خود، اثر خود را در جشنواره آثار فردی و گروهی اعضای کانون که در راستای فعالیت کانون  و در رشته های فیلم، عکس، آثار ادبی و هنری برگزار می شود به جشنواره ارسال نمایند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در رابطه با فرآیند برگزاری جشنواره عنوان کرد: واحدها پس از جمع آوری آثار و انتخاب کانون برتر براساس شاخص های تعریف شده در بخشنامه، نسبت به ارسال آثار و معرفی کانون های برتر به استان اقدام نموده و در مرحله بعد، استان ها پس از ارزیابی آثار واحدها، کانون های منتخب و آثار برتر استان را به دبیرخانه جشنواره کشوری ارسال خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از وصول آثار طبق برنامه زمانبندی ، دبیرخانه جشنواره اقدام به داوری آثار و اعلام نتایج خواهد نمود و در سال 1400 شاهد برگزاری اختتامییه جشنواره و اعلام رتبه های برتر خواهیم بود.

شریفی با دعوت از کلیه دانشجویان برای حضور در این جشنواره، آن را میزانی برای سنجش فعالیت ها، استفاده از ایده ها و هم فکری دانشجویان در فعالیت های فرهنگی دانست.

تعداد بازدید:
730
طراحی و توسعه در اداره وبومتریک و امور وب سایتهای دانشگاه - کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) می باشد.
Powered by DorsaPortal